Het is het einde van de bezetting in Nederland. Het illegale dagblad 'De Vrijheid' komt met haar eerste legale uitgave genaamd 'Victorie'. Deze uitgave blikt terug op 5 jaar bezetting. De krant is gedrukt bij N.V. Grafische Kunstinrichting J. van Poll Suykerbuyk in Roosendaal. Verzendkosten zijn voor de koper. Ik heb nog veel meer materiaal uit de tweede wereldoorlog te koop. Zie ook mijn andere advertenties. |
| meer info |
Tweedehands tijdschriften: Victorie (voortzetting van illegale dagblad 'De Vrijheid')
Labels:
tijdschrift
Geen opmerkingen:
Een reactie posten