Zijn gelezen, maar zien er nog heel goed uit. Staat niets in geschreven. Voor uren leesplezier!
Doe een goed bod excl. verzendkosten. Pakketpost.
Alleen bieden bij serieuze belangstelling!
Ik heb ook nog de jaargangen 2010 en 2011 op MP staan. Zie daarvoor mijn andere advertenties.
meer info

Geen opmerkingen:
Een reactie posten